přichází nový měsíc MÁJ a s ním i další týden naší domácí výuky. Děti pracují opravdu skvěle a téměř všichni si plní úkoly a přistupují k výuce pečlivě, samostatně a zodpovědně. Připravila jsem další kapitoly nového vědění. Pracujeme stále v aplikaci Whatsapp denně 9 - 10h a nyní v aplikaci ZOOM denně od 10h -10:30h. STŘEDA 6.5.2020 výuka NEBUDE, BUDE OTEVŘENÁ ŠKOLA od 9 do 13h
Přeji Vám rozkvetlé májové dny. Naďa Květoňová
ČJ - SLOVESA - čas přítomný - procvičování v PS na str.52-53, do sešitu napsat 52/11 online po 4.5.
M - procvičování početních operací /písemné násobení a dělení/ 47/8, 48/9 + rýsování obdélníku 43/1 - online út 5.5. Kdo má ZOOM, budeme rýsovat vždy od 10h daná skupina, v út se tito žáci nemusí účastnit chatu, ale úkoly z M posílají.
M test - opakování https://www.survio.com/survey/d/M4N6R7Q2P2P4P6R9Y (4.5.-10.5.)
AJ - 10.lekce PB 72, 73 I like reading. /Mám rád čtení./ I love horses /Miluji koně./
Zápor se používá: I don´t like cleaning my room. /Nemám ráda úklid mého pokoje./
Do sešitu - podle str. 72 - napište 4 věty o sobě (I like ..2věty a I don´t like.. 2věty). Můžeš použít i I love..., AB - str. 72-73 - online ve ČT 7.6.
Poslechy 10.lekce: https://drive.google.com/drive/folders/1nkWC4EoRu8CbZL7pr7CjxFyT8shgv_VC?usp=sharing
PŘ - EKOSYSTÉM PARK - rostliny v parku PS 29/1-pomůže Ti učebnice str.51
VV, PV - Soutěž NAKRESLI SKŘÍTKA do 15.5. /odkazy pro výuku/
VL - Přátelé, kamarádi, milí rodiče,
dle úkolů, co mi zasíláte, je vidět, že jste století pochopili bez problémů a my se můžeme vesele vrhnout na první kapitolu v historii naší země – Pravěk. Zde se seznámíte se třemi obdobími, na které se pravěk dělí – jsou pojmenována podle toho, s jakým materiálem člověk již uměl pracovat a z kterého si vyráběl nástroje.
Tato kapitola je trošku rozsáhlejší, a proto si na ni necháme 14 dní. Určitě nechci, abyste se něco učili nazpaměť, jen abyste získali základní přehled o tom, jak se člověk vyvíjel a zdokonaloval.
Co tedy bude vaším úkolem:
- Přečtěte si v knížce stránky 5 – 8 (doufám, že již máme všichni stejné knížky a nebude se lišit stránkování – takže jen pro jistotu: jde o kapitolu 2: ČESKÉ ZEMĚ V PRAVĚKU)
- Spolu s knížkou vyplňte v pracovním sešitě str. 3 a 4 (opět doporučuji si nejprve projít PS, abyste věděli, na co se při čtení zaměřit)
- Nakreslete nějaký obrázek o pravěku – může to být cokoli, co třeba v té době lidé používali, zvířata, která lovili, činnosti které vykonávali – uděláme si pak ve škole malou výstavku :)
Na závěr ještě jedno doporučení, nedělejte to vše najednou, je toho moc, určitě by to nemělo význam a moc byste si toho nezapamatovali, rozdělte si to třeba na 3 až 4 části.
K ucelení tématu přikládám nějaká videa, která už možná znáte :)
Přeji příjemné dva týdny a už se těším na úkoly :) Lukáš Friebel
Žádné komentáře:
Okomentovat